nedeľa 3. apríla 2016

Selekcia

.

 Priam rozprávková séria od autorky Kiery Cassovej. Príbeh zachytáva súťaž, počas ktorej si má princ a následník trónu vybrať svoju nastávajúcu spomedzi 35 dievčat
Dobré čítanie hlavne pre milovníkov predstáv o rozprávkových palácoch a skvostných  róbach. Nechcem tým však povedať že bola nudná. Práve naopak. Zaujalo ma hlavne to ako autorka opísala politickú situáciu v kráľovstve. Samozrejme bolo to vymyslené no vedela som si to živo prestaviť. Dominujúca Čína či pôvodná Amerika a jej spoločnosť rozdelená do kást podľa majetku a vzdelania, vzbury a vojny.
Dej nebol príliš rýchly no ani sa nevliekol. Také príjemné čítanie. Samozrejme romantiky nechýbalo! Občas mi šla na nervy nerozhodnosť jednej z hlavných postáv (Amerika Singerová) no dalo sa to vydržať. Autorka držala sériu na úrovni aj v pokračovaniach Elita a Prvá.
Nesklamalo ma ani jedno z pokračovaní. Za najlepšiu považujem trojku teda časť s názvom Prvá kde sa to všetko poriadne zamotá a vyostrí až do očakávaného konca. Koniec však mohol byť viac prepracovaný. Prišlo mi divné že diel pokračoval až zrazu, posledná strana na ktorej sa všetci zmierili a dokonca tam dokázala vtesnať aj svadbu. :)  To ma dosť zaskočilo no inak som spokojná. určite odporúčam, veľmi ľahko sa číta.


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára