štvrtok 21. apríla 2016

Grey



Určite vašim očiam neunikla ďalšia kniha od E L JAMES  Grey, ktorá je vlastne prerozprávaným príbehom Anny a Christiana z pohľadu Greya. Od momentu čo sa spoznali autorka vodí čitateľov naprieč dejom a celé dianie obohacuje o Christianove myšlienky a názory.
Táto kniha ma už v podstate nemala čím prekvapiť, kedže autorka všetky podstatné informácie zhrnula v prvej trilógií. No aj tak som sa potešila tomu že sa na celý ich vzťah môžem pozrieť aj z iného uhla pohľadu. Bolo fascinujúce sledovať ako sa, z počiatku odmeraný Christian vyrovnáva so svojimi citmi ktoré boli preňho totálne nové a cudzie. V niektorých pasážach som sa musela zasmiať nad jeho perverznými myšlienkami a nad tým aký bol z Anny vykoľajený. Najviac ma dostal koniec knihy, kde som sa v podstate dozvedela to na čo som bola najviac zvedavá už po prečítaní prvej časti, a to ako sa Christian vyrovnával s tým že od neho Anna odišla. Úplne ma odrovnala Christianova  reakcia a to aký bol z toho zničený.


Aj keď som si  dejom v podstate už raz prešla v predošlých knihách, tie ich slovné naťahovačky a doberanie ma neprestali baviť. Fanúšikom tohto druhu kníh určite odporúčam.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára