nedeľa 24. apríla 2016

Voda pre slony

Je pravdou, že táto kniha nie je žiadnou novinkou, no to nič nemení na tom že je to jeden z naj originálnejších príbehov ku akým som sa kedy dostala.
Očaril ma hlavne nápad. Autorka vytvorila neskutočne čarovnú atmosféru cirkusu. Miestami máte pocit že sa ocitáte priamo v manéži a všetky tie nádherne opísané zvieratá máte na dosah ruky.
Táto kniha má naozaj všetko čo má podľa mňa správna kniha mať. Čaro prostredia, romantika, občas nejaká dráma a dokonca som sa v niektorých pasážach z chuti zasmiala. Dosť ma zaskočilo ako rýchlo sa dali Jacob a Marlena (hlavné postavy) dokopy. No ak naozaj existuje láska na prvý pohľad tak to tak asi malo byť. Tiež sa mi páči keď autor zakomponuje do diela cudzojazyčné frázy (v tomto prípade poľské).
To ako autorka opísala kone, slony, šimpanzy a všetky ostatné tvory vo mne ešte viac upevnilo lásku k zvieratám.

Táto kniha bola dokonca sfilmovaná a musím povedať že to nebol stratený čas. Film je úplne excelentný a nieje nič čo by som tvorcom vytkla. Top herecké obsadenie a hlavne Robert Pattison ako vždy hviezdil. Táto rola mu naozaj sadla.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára