štvrtok 31. marca 2016

50 Shades of Grey

Konečne som sa rozhodla písať o mojej srdcovke.Táto kniha ma upútala už po prvých kapitolách. Neskutočne ľahko sa mi čítala, strany som hltala jednu za druhou.Autorka všetko pekne prepracovala. Čo sa týka postáv, zaujal ma najmä Christián Grey. Anastázia ho opísala ako idol mužskej krásy, dokonca ho nazývala bohom. Pri predstavovaní jeho vzhľadu som siahala na dno mojej fantázie. Mladý, krásny, úspešný ... Znie to ako opis dokonalého muža no v skutočnosti sa pod sebavedomou škrupinou skrýva zvrátený, utrápený chlap. Neverí že by ho mohol niekto milovať. Je posadnutý kontrolou a neuveriteľne starostlivý.Celý jeho nechutne usporiadaný život sa zmenil v momente keď spoznal Anastáziu Steelovú, jednoduché dievča, študentku anglickej literatúry. Nebolo by na tom nič zvláštne no Christián má veľmi ojedinelý ,,životný štýl" .

1.diel s názvom  50 Shades of Grey bol super. Prvý krát som sa dostala ku knihe s takouto tematikou a bola som naozaj nadšená príbehom aj postavami.
2.diel s názvom 50 Shades of Darker bol ešte lepší ako ten prvý. Nečakané udalosti, slovné naťahovačky a nečakané zmeny v Christiánovom správaní ešte viac obohatili dej.
3.diel s názvom 50 Shades of Freed  bol úžasným vyvrcholením tejto trilógie.Znova sa objavili dych  berúce situácie a samozrejme (ako v predchádzajúcich dieloch) poriadna dávka erotiky.
Po šťastnom konci tejto trilógie sa objavila ešte 4.kniha s názvom Grey, čo je vlastne 50 odtieňov sivej Christiánovými očami.

Vo filme si Christiána a Annu zahrali Jamie Dornan a Dakota Johnson. Film bol super no kniha je proste kniha. :)






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára