štvrtok 21. júla 2016

Talent : Jakub Mlynarčík (Jack Photography)


Hi my readers! Na recenziách usilovne pracujem no aby som vás nenechala "nasucho" tak aj dnes vás poteším článkom, aj keď trošku na inú nôtu :) 
Každý človek sa narodí s určitými vlohami ktoré vo svojom živote buď rozvíja alebo sa proste stratia v toku času. Toto nás učia základy biológie- dedičnosť a premenlivosť. Ak človek otvorí oči a myseľ a dobre sa pozrie do svojho okolia určite uvidí mnoho  talentovaných ľudí. Ja sama ich mám vo svojom okolí mnoho a pokladám ich  za talentovaných, šikovných a usilovných ľudí. Dnes vám poviem o jednom z nich.

Reč je o 16 ročnom Jakubovi. Nemôžem povedať že som ho objavila len teraz, už nejaký čas v nom šípim kreatívne myslenie a talent pre fotografiu. Jakub študuje odbor Grafik digitálnych médií V Lučenci.Venuje sa fotografovaniu no aj kresleniu, grafike a tiež freeridingu (MTB).




Zaujali ma najmä jeho fotky. Veľmi sa mi páčia panorámy a sem som vám povyberala tie čo sa mi páčili najviac. Zaujal ma natoľko že som skúsila šťastie a požiadala som ho aby mi narhol moje osobné logo s mojim pseudonymom a podarilo sa :)  
Ak vás zaujal nájdete ho aj na Facebooku - Jakub Mlynarčík











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára