nedeľa 17. júla 2016

News: Útok v Nice,môj prvý článok v Moud, výlet v daždi

Môj prvý článok v Moud                                                                  

Pred pár dňami som na internete objavila online magazín MOUD do ktorého prispievajú aj iné blogerky. Dosť ma to chytilo a tak som napísala šéfredaktorke. Slovo dalo slovo a ja som už pracovala na prvom článku.  Témou tohoto čísla bol viac-menej šport a tak som si vybrala SPEEDMINTON, čo je ešte stále pre veľa ľudí novinka. Budem veľmi rada ak si ho prečítate a ak máte nejaké otázky alebo pripomienky či už k článku alebo k Speedmintonu môžete ich napísať do komentára :) ----->MOUD

Útok v Nice                                                                                   

Ako už určite viete 14.7.2016 došlo k ďalšiemu krvavému toku, pri ktorom znova vyhaslo mnoho nevinných životov, tentokrát no francúzskom Nice na oslavách dňa dobytia Bastily. Stále tomu nerozumiem. Ako môže, nech už to bol ktokoľvek, len tak pripraviť o život vyše 80 ľudí. Aká viera, aká organizácia vás donúti urobiť niečo také. Ešte to celé zaklincoval politik ktorý sa vyjadril že s terorizmom sa musíme naučiť žiť. Je to proste nepochopiteľná tragédia. Francúzska vláda vyhlásila 3 dnový štátny smútok a mnohý ľudia sa snažia najmä cez sociálne siete psychicky podporiť pozostalých. Mnoho známych osobností zverejnilo svoje vyjadrenia k tejto smutnej
udalosti.
#PrayForNice






Výlet v daždi                                                                                 

Vonku prší, citeľne sa ochladilo no ja som sa aj tak vybrala do mesta. Prešla som všetky obchody, vrátane môjho obľúbeného kníhkupectva Martinus v OC Galéria Lučenec, kde sa vždy rada vraciam, hlavne kvôli tej úžasnej atmosfére. Tiež som objavila pár noviniek o ktorých som vám chcela dať vedieť, takže sú pripnuté na konci príspevku :) Tiež som sa zatúlala do Tesca kde som len tak nakukla do oddelenia s knihami a našla som túto úžasnú knihu z Harryho Pottera- Tvory a netvory, čo je vlastne zbierka bytostí použitých v príbehu. Je to úžasne spracovaná knižka s veľmi pekným prevedením. Pekný darček ak dotyčný patrí medzi Potterovských  fanatikov :)












                                                                      -CAMERON-

2 komentáre:

  1. gratulujem k článku v Moud :) a tieto foto reporty ma bavia asi najviac :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Po rozhovoroch patria tiež medzi moje naj. :)

      Odstrániť