pondelok 7. novembra 2016

Fotoreport : Láska na prvý pohľad alebo aké knihy mi za posledné obdobie padli do oka




Uf, vonku to vyzerá na hrozne upršané dni... Nevadí, ja vidím vo všetkom niečo pozitívne :) Viac času na filmy, písanie a hlavne na knihy !!! Nedávno som sa tak zamýšľala nad tým, koľko miesta by som potrebovala keby som si zadovážila všetky knihy  po ktorých túžim. Vyzerá to tak že sa budem musieť presťahovať do knižnice :) Zatiaľ sú však moje možnosti obmedzené a tak sa len s povzdychom, zasnene prizerám všetkým tým zázrakom v policiach obchodov a knižníc. (zatiaľ)
Týchto posledných pár týždňov bolo dosť náročných na zvládnutie všetkých mojich aktivít, no prežila som to a dnes vám prinášam pár knižiek ktoré mi na prvý pohľad učarovali, alebo takých na ktorých vydanie som sa nesmierne tešila.

 1. Stres- nepriateľ násťročných
Nuž, ako každému študentovi ani mne téma stres nie je cudzia. Dobre  poznám tie zimomriavky a kŕče v bruchu pred každým skúšaním či písomkou. Nič príjemné. Táto kniha má skvelé hodnotenia  a mnohým z vás by sa určite zišla takáto kvázi príručka o strese.



2. O upíroch a vlkolakoch 
Táto kniha je pre mňa jedno veľké neznáme. Na internete žiadne recenzie, ani len žiadne vyjadrenie spokojnosti či sklamania. Proste sa jedného dna objavila. Ako neskrotnú milovníčku upírov a vlkov ma okamžite zasiahla. Je dosť rozsiahla a obsahuje rôzne poviedky alebo príbehy o týchto mýtických stvoreniach. Obal je nádherný a perfektne sedí k téme. Vnútri knihy sú pekné, tak trochu fantazijne ilustrácie, pričom strany sú ladené do takej papyrusovo žltkastej farby s fialovými detailmi:)K jej čaru a mojej chuti si v nej zalistovať sa ešte pridala aj výhodná cena :)



3.Ku knihám tejto autorky, konkrétne ku knihe Jedz, modli sa a miluj som sa dostala cez moju kolegyňu, ktorá o nej tak úžasne  pútavo rozprávala že sa jej proste nedá odolať. Ani jednu z nich zatiaľ nemám prečítanú no už z prvých kapitol knihy Veľké kúzlo viem, že sa mi budú páčiť. Autorka vyzerá byť veľmi šikovná osôbka, takže sa na jej knihy veľmi teším. Upozorňujem, že hoci o nich ľudia pekne rozprávajú, nie každému sadne žáner a téma, hlavne čo sa týka knihy Veľké kúzlo.

A toto sú ďalšie zázraky ktoré upútali môj zrak pri potulkách kníhkupectvom. Na city mi zahrala najmä novinka od Michala Kyselicu-Prekonaj svoj limit! , na ktorú som dlho čakala a poviem vám, že je to skvelý kúsok motivačnej literatúry, čo sa týka biznisu a podnikateľského rastu. Orwell je klasika, myslím že ste o ňom a o jeho knihe 1984 už všetci počuli. Je to akási vízia budúcna, ktorá sa neskôr premietla do reality a tiež s kritikou komunistického režimu. Jedným z jeho ďalších diel je Zvieracia farma, o ktorej mi porozprávala moja kolegyňa a naozaj ma zaujalo jej rozprávanie. (Niektorý ľudia majú obrovský dar "zlákať" vás na ozaj akúkoľvek knihu.) Pri prezeraní nových kúskov cudzojazyčnej literatúry mi priam vyrazila dych kniha Folk Tales. Milujem ľudové rozprávky, a keď niečo takéto nájdete v angličtine, je to výnimočný okamih :) A posledný kúsok je notes Tajomná záhrada. :) Dúfam že som vás chytila za srdce a možno trošku "namotivovala" na premýšľanie o vianočných darčekoch, o ktorých bude môj nasledujúci článok.






V ponuke na Martinus.sk:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára