nedeľa 8. mája 2016

Upírska akadémia

 Ako rok vydania sa uvádza 2012, čo znamená že táto kniha má už svoj predajný ošiaľ za sebou, no ako správna milovníčka kníh s touto tematikou som ju nemohla od ignorovať. Zo začiatku som sa vážne obávala že to bude niečo na štýl Twilightu  no v podstate okrem upírov to nemalo s Twilightom nič spoločné. Páčilo sa mi že autorka popracovala aj na iných bytostiach. Po tých jednoliatych upírskych ságach to bolo vítaným oživením. Príbeh sa odohrával v stredoškolskom prostredí na akadémií svätého Vladimíra .Dej bol tak akurát dynamický, vôbec nie nudný. Tiež som čakala taký ten klasický párik zaľúbencov, ako v každej young-adult knihe. Čo ma však príjemne prekvapilo bol vzťah Rose a Dimitriho. Vzhľadom na to že na ceste k ich vzťahu stálo mnoho prekážok, som sa  zakaždým viac a viac tešila keď sa  k niečomu schyľovalo.




Táto kniha je prvou časťou 6 dielneho príbehu. Pokračovaním je Upírska akadémia: Mrazivý bozk.1.diel je sfilmovaný no vôbec nezožal taký úspech ako kniha.Mne osobne sa film páčil, a to najmä herecké obsadenie a ak máte aj vy slabosť pre Rusov  pekným telom tak určite odporúčam !!!  :)Zaradila som ju do kategórie kníh "na jeden nádych", čo v tomto prípade znamená že som ju prečítala do 10 hod. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára