nedeľa 22. mája 2016

Random facts about me




1.Moje meno je Michaela
2.moje znamenie zverokruhu je  vodnár
3.môj najobľúbenejší herec je Johnny Depp
4.obľúbená skupina je Nicklebeck
5.počúvam najmä klasickú hudbu
6.milujem knihy
7.milujem knihy s upírskou tematikou
8.som večná optimistka




9.mojím vysnívanou vysokou školou je žurnalistika
10.mám slabosť pre čierne košele a chlapov s knihou v ruke :)
11.najradšej mám literatúru a geografiu
12.bojím sa pavúkov
13.čo sa týka učenia, som hrozne lenivá no 800 stranové romány mi nerobia problém :)
14.obľúbené slovo Lullaby
15.obľúbený film Iluzionista
16.obľúbená kniha 50 shades
17.milujem dážď alebo takú poriadnu búrku :)
18.milujem prízvuk Francúza hovoriaceho britskou angličtinou < 3
19.mestá ktoré by som chcela navštíviť: Seattle, New Orleans, Moskva, Ženeva.
20.Jedným z mojich životných cieľov je napísať knihu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára