sobota 21. mája 2016

Mesačná chvástačka: Máj



                                                                 Máj 2016
Takže máme pomaly celý máj za sebou a ja som sa rozhodla pre moju  premiérovú chvástačku. Tento mesiac bol dosť hektický. Písomky, skúšanie a opravovanie známok na poslednú chvíľu je v plnom prúde. Napriek dosť nabitému programu sa mi však podarilo prelúskať celkom dobrú hromádku.


Takže začnem pekne odspodu. Prvou knihou je  The  Cambridge Guide to literature in english od Iana Osbyho. Túto knihu som nehľadala zámerne.Proste mi padla do oka keď som sa v nostalgickom opare knižničnej atmosféry prechádzala pomedzi regály s cudzojazyčnou literatúrou. Je to vinikajúca zbierka Britských spisovateľov a ich diel s množstvom informácií ktoré sú abecedne zoradené. Neváhala som ani minútu a už som si to šinula domov aj s knihou v rukách. 

Druhým kúskom je 50 odtieňov slobody od E L James. Sériu 50 odtieňov som už prečítala 9 krát, takže ju už viem aj odzadu. Je to proste skvelá kniha ktorá sa mi dobre čítala a sú určité knihy ku ktorým sa rada vraciam aj viac krát.

Ďalšou knihou je Naprieč Vesmírom od  Beth Revis. Dala sa prečítať no určite ju nezaradím medzi svoje obľúbené kúsky. Dej rozprávajú dve osoby a je to dosť mätúce.

Ďalej Upírska akadémia 4.,5.

A Digital Fortress od Dana Browna.

                                                                                                          Lots of love. Cameron 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára