pondelok 30. mája 2016

Upírska akadémia 2: Mrazivý bozk

Pokračovanie úspešnej série Upírska akadémia- Mrazivý bozk
Hneď po prvej časti som si zamilovala túto sériu. Autorka má úžasný štýl písania a veľmi vyvinutý zmysel pre opis situácie. Vždy veľmi dobre opísala všetky akčné scény, teda sa dajú dosť ľahko predstaviť.
Znova ma nesklamala dynamickosť deja. Hlavná postava si zachovala svoj rebelantský charakter, čo je dobre pretože práve to dodáva tejto knihe tú správnu energiu. V deji sa vyskytnú nové zápletky spolu s novými postavami (napríklad fešák Adrian) ktoré perfektne okorenia dej. Medzi Rose a Dimitriho sa tiež vkradne štipka žiarlivosti. Boli hrozne rozkošný keď sa podpichovali. Dej sa tiež na určitú dobu kvôli útokom presunul z akadémie do horského prostredia, lyžiarskeho strediska. Rose aj naďalej robí nerozumné a unáhlené rozhodnutia, čo je síce určitým spestrením, no nakoniec bude jej správanie príčinou udalosti ktorú som vôbec nečakala. Koniec bol dosť tragický a hrozne smutný. Pre Rose ako pre strážkyňu   by to mala by udalosť spájaná s jej prvými kariérnymi úspechmi no to čo to sprevádzalo bolo skôr nočnou morou ako triumfálnym víťazstvom. Hoci bol koniec smutný, otvoril spisovateľke nové dvere a ponúkol veľa možností ako pokračovať v deji. Keď som sa nad tým tak zamyslela, neviem ako inak by sa to ešte dalo vyriešiť. Vzhľadom na to ako sa vyvíjali vzťahy, už bol určite potrebný radikálny zásah do deja.
Ak ste už začali čítať alebo už máte dokonca celú sériu za sebou ( ako ja :D ), určite mi dáte za pravdu ak poviem že je to super kniha. Určite ju odporúčam.                

                                                                                                      Lots of love. Cameron



                                                                                                         



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára