sobota 4. júna 2016

Upírska akadémia 3: Tieňom pobozkaná


Tragédia! 3.pokračovanie série upírska akadémia bolo totálne smutné a tragické... No nepredbiehajme.Na túto časť som vôbec nečakala dlho. Hneď ako sa vyskytla príležitosť som si ju bežala prečítať. Zo začiatku ma trošku štvalo to že sa  autorka snažila  v každom pokračovaní zhrnúť čo sa stalo v predošlých dieloch, respektíve v každom pokračovaní znova a znova opisovala postavy. No naučila som sa to ignorovať a v niektoré pasáže som dokonca preskočila, pretože som vedela čo bude nasledovať. Vzhľadom na to že autorka spravila dosť radikálny krok v predošlej časti, celá nedočkavá som sa rozčítala aby som zistila ako to celé vyžehlila. Môžem povedať že ma vôbec nesklamala. Vyriešila to brilantne, a nezabudla sa  vyhrať s dialógmi ,hlavne čo sa týka Dimitriho a Rose. Tiež ma potešilo že prestala toľko využívať retrospektívu, ako tomu bolo hlavne v prvej časti. Šla rovno na vec :-) Šikovne sa vyhrala so vzťahmi, prvkami tajomstva a žiarlivosti. Tento diel bol tak trochu viac citový. Zatiaľ mám taký pocit, že si autorka potrpí na tragické konce, no povedala by som že to má perfektne premyslené. Presne na koniec knihy vsadí niečo tragické, niečo čo ovplyvní celý dej a vy potom celý šokovaný a smutný siahnete po pokračovaní. Dobrá taktika :) Za celkový dojem má u mňa plný počet bodov :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára