sobota 25. júna 2016

Leto s knihou


Hello my dearest readers !
Hodnoty na teplomeroch prekročili tridsiatku, nikde ani známka po daždi a ja sa varím vo vlastnej šťave. Vyučovanie nám skrátili kvôli vysokým teplotám a tak som bola doma o niekoľko hodín skôr čo som hneď využila na plánovanie recenzií a ďalšieho diania na blogu. Už vo štvrtok sa dočkáme asi najočakávanejšej udalosti za posledných 10 mesiacov a to konca školského roka a začiatku jedného z najlepších období roka. Finally! Slnko, voda, kamaráti a hlavne kopec voľného času bez stresu zo skúšania a testov. Určite už máte veľa plánov na "zabitie" času. Verím že ako správny čitatelia si nájdete čas aj na dobrú knihu. 

Aby som vás trošku "nakopla"  a pomohla vám vybrať, trošku som sa pohrabala vo svojich knihách a tiež  v ponuke kníhkupectiev a zopár, podľa mňa super kúskov som povyberala. Viem že máte rôzny vkus a tak to bude ,,z každého rožku trošku." 



Tu sú moje typy:



  


  



-CAMERON-

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára