nedeľa 11. septembra 2016

Press : časopis Vrabček+ SÚŤAŽ


Ahoj knihomoli, neknihomoli aj všetci ostatný ktorý čítate tento príspevok :) A hlavne naši čerstvý prváčikovia a ich rodičia :) Už nejakú dobu sa mi na stole váľa pekná kôpka rôznej tlače. Dlho som premýšľala nad recenzovaním tlače a to hlavne pre to že som ja sama fanúšikom mnohých magazínov. Tak som sa do toho na koniec pustila a vyzerá to naozaj sľubne :)


 Ako prvý som si vybrala mesačník vrabček. Asi nie je Slovák ktorý by nevedel o existencií tohto časopisu no bola som vážne prekvapená keď sa ma pár ľudí spýtalo či sa tento časopis ešte vydáva. Áno tento časopis vychádza, každý mesiac a nájdete ho zrejme vo všetkých novinových stánkoch :) Vrabček je časopis určený pre deti od 3 do 10 rokov. Je plný užitočných materiálov pre deti ako napríklad rozprávky, riekanky a rôzne úlohy. Do rúk sa mi dostalo práve septembrové číslo Vrabčeka a za seba môžem skonštatovať že bol naozaj dobre spracovaný. Kedže je september prvým mesiacom v školskom roku, všetky detské časopisy sa snažia prispôsobiť svoj obsah tak trochu na tému spať do školy. Vrabček to splnil na jednotku a okrem klasického obsahu v ňom môžete nájsť aj prílohy na vystrihovanie a prácu s číslami a písmenkami, vhodné najmä pre predškolákov a prváčikov :)
Čo sa týka grafiky, je taká klasicky detská a svojím spôsobom originálna. Časopis je plný pekných ilustrácií z ktorých mnohé ma zaujali viac ako samotná rozprávka či básnička :)  
 Pekný a užitočný časopis, za skvelú cenu. Oplatí sa najmä predplatné vrabčeka :) A práve dnes štartujem súťaž o ročné predplatné časopisu Vrabček, ktorá bude trvať od 11.9.2016 do 25.9.2016. Neváhajte ! Zapojte sa a potešte svoje deti, súrodnecov alebo skrátka vašich malých nezbedníkov ročným predplatným tohto časopisu. Stačí ak : 
1. potvrdíte sledovanie môjho blogu alebo mojej facebookovej stránky---> Facebook
2.napíšete sem pod príspevok do komentára váš email alebo telefónné číslo  spolu s heslom:Čítam Vrabčeka
-CAMERON-

2 komentáre: